Istoric
- 1991 – Start Up
- 1991 – 1993 Comerț cu amănuntul într-un mic magazin alimentar
- 1994 – Începe activitatea de distribuție cu furnizorii Knorr și Rothmans
- Până în anul 1999 crește portofoliul produselor prin semnarea contractelor de distribuție cu mai mulți furnizori
- Din septembrie 1999, conform politicii DUO, se semnează contracte de distribuție cu furnizori strategici: Nivea
- 2001 – Se semnează contractele de distribuție cu Joe IBC și Johnson Wax
- 2004 – Dublarea cifrei de afaceri prin încheierea contractului de distribuție cu Nestlé România
- 2005 – Creșterea cifrei de afaceri cu 30% vs 2004
- 2006 – Creșterea cifrei de afaceri cu 90% vs 2005 ca urmare a preluării distribuției produselor Nestlé în județele Ialomița, Călărași și a municipiului București
- 2007 – Creșterea cifrei de afaceri cu 65% vs 2006
- S-au semnat contracte de distribuție cu Star Foods, Tnuva, Zwanenberg și Ulker
- A fost creata divizia Ulker la București
- 2008 – Creșterea cifrei de afaceri cu 73% vs 2007
- Semnarea contractului de distribuție pentru produsele Dr. Oetker în Municipiul București
- 2009 – Menținerea cifrei de afaceri la nivelul celei din 2008 în condiții de recesiune economică
- Semnarea contractelor de distribuție pentru produsele Ficosota Sintez, De Silva și Amigo
- 2010 - Menținerea cifrei de afaceri la nivelul celei din 2009. Înființarea unei noi divizii Nestlé Ice Cream în iulie 2010
- 2011 - Semnarea contractului de distribuție pentru produsele Strauss, Mandy Foods și Supreme Group în municipiul București
- 2012 - Semnarea contractelor de distribuție cu furnizori precum Hame, Kamis, Orlando's
- Semnarea contractului de distribuție cu furnizorul Kraft Food
- Înființarea divizie Nestlé Vending în municipiul București
- 2013 - Creșterea cifrei de afaceri cu 3.2% vs. 2012
- Sporirea focusului pe canalele alternative de vânzare - exporturi, online.
- 2014 - Semnarea contractului de distribuție cu furnizorul de țigări JTI
- Listarea importurilor DUO în International Key Accounts (Kaufland și Real)
- Extinderea la nivel național în rețeaua de Gaz Stations Mol Romania
- 2015 - Menținerea focusului cu listarea importurilor DUO în IKA. Semnarea contractelor de colaborare cu Auchan Romania și Carrefour Romania
- Mutarea focusului de pe cifra de afaceri pe profitabilitate, astfel profitabilitatea a crescut vs. anul precedent prin optimizarea costurilor și eficientizarea companiei. Cifra de afaceri a scăzut cu 17% vs. 2014, motivul principal fiind renunțarea la partenerii care aduceau cifră de afaceri, dar nu și profit.
- Semnarea contractelor de distribuție pentru București cu producătorii CIO și Terrabisco
- 2016 - Menținerea focusului pe profitabilitate și pe importurile DUO
- Creșterea cifrei de importuri cu 84% vs 2015
- Creșterea cifrei de afaceri cu 6,5% vs anul precedent
- Semnarea a noi contracte cu Pambac și Annabella.
- 2017 - Stabilizarea portofoliului de distribuție și focusarea pe furnizorii actuali
- Creșterea cifrei de afaceri cu 5% vs 2016
- Creșterea cifrei de importuri cu 62% față de anul trecut.
- 2018
- Creșterea cifrei de afaceri cu 23% vs 2017
- Menținerea focusului pe importuri care au crescut cu 75% față de anul trecut.
- Semnarea de noi contracte cu distribuitori regionali de pe teritoriul RO pentru produsele importate
- Menținerea focusului pe partenerii de distribuție actuali.
- 2019
- Menținerea cifrei de afaceri vs 2018
- Creșterea focusului pe importuri care au crescut cu 5% față de 2018
- Menținerea focusului pe partenerii actuali de distribuție
- Semnarea unui nou contract de distribuție cu Dobrogea Grup pe zona Constanța
- Semnarea contractului de colaborare cu Mege Image România.
- 2020
- Cifra de afaceri a scăzut cu 15% din cauza pandemiei
- Menținerea focusului pe produsele de import
- Semnarea contractului de colaborare cu Rompetrol
- Semnarea contractelor cu noi parteneri pe zona Constanța: Sens Team, Interbrands, Croco și Riso Scotti.

Acest site nu folosește cookies.